W sieci obiektów hotelowych Elbest Hotels, niektóre z nich zlokalizowane są blisko regionu górskiego, doskonałego na przeprowadzanie spotkań szkoleniowych i konferencyjnych, jak również imprez integracyjnych dla pracowników. Eventy firmowe na najwyższym poziomie, w okresie letnim i zimowym, są specjalnością omawianych punktów, z szeregiem udogodnień dla każdego zgłaszającego się klienta, indywidualnie przygotowywane scenariusze, na pewno przełożą się na doskonałą zabawę dla wszystkich zaproszonych uczestników. Grille, gry terenowe czy bankiety, z wyjątkową oprawą muzyczną i cateringową, to przykładowe oferty od tego obiektu, stawiającego na najwyższe zadowolenie zleceniodawców. Zlecone eventy firmowe co do swojego przebiegu i przygotowanego planu muszą być zaakceptowane przez organizatorów, wykwalifikowana i wzorcowo podchodząca do każdego zamówienia kadra pracownicza, jest wartością dodaną.